1  

哈摟 大家好

好久不見呀

今天快速的分享一下我的一日穿搭文

其實啊!帶來的衣服都已經快被我穿完了

所以機靈的我就和Morgan交換了衣服穿

這樣就有更多衣服能好好分享拉!

 

Hello

Today I'm going to share my winter outlook!!!

This is my first "One Day OutLook" article.

15  

今天穿的這套我超喜歡!

這件軟軟的白色毛衣超舒服

是我從Morgan那邊交換來的寶

它的材質不是針織 所以不會勾線

是那種QQ的毛料!

Recently, I really love to wear this white sweater which I borrowed from Morgan.

In order to wear more clothes, we exchange lots of clothes.

I feel so excited about it because I can wear different clothes and I also can save MONEY!!!!

 

22  

之前就一直很想買一件這種毛衣搭配牛仔襯衫

終於有了!!

這件毛衣的長度跟襯衫剛好也很match

我不喜歡用短版的毛衣搭襯衫

覺得這樣露出襯衫的部分太多了!!!

我喜歡這種長度的毛衣 然後再露出一點點襯衫~

I love to wear sweater with jeans.

I think this is a good combination for students.

They also can make me warm!!!

4  

(detail about the sweater)

12  

毛衣細節照!

材質QQ的好舒服唷~~~~

I love this material.

This is not knitting material, but like fake sheep wool.

24 25  

(Selfie!!!)

 

附上穿搭資訊!

#Jeans shirt---ZARA

#Morgan's white sheep wool sweater---FOREVER21

#legging---Uniqulo

#Boots---Dr.Martens

 

另外!!!

這件毛衣剛好是Morgan萬聖節的裝扮呢

她扮的是一隻超Q的綿羊ˊ

耳朵是她自己做的唷

By the way, 

I've already mentioned this is Morgan's sweater, and this is also the shirt she weared in Halloween.

She was an adorable sheep that day!!!!   

02  

真的是超Q 超省錢的halloween裝扮

早知道我也扮可愛一點的動物 哈哈

有件事情剛好也想分享~

Morgan是我下學期的室友呢!!!

在來美國之前就一直一直好想要一個美國室友

現在終於美夢成真拉

不是覺得亞洲人不好

而是希望能交到美國的好朋友

覺得超開心的~

我們超合 衣服又能互穿!!!!

好期待阿

My lovely sheep!!!!

OMG, she is so cute, haha

I am also happy about she will be my roommate next semester.

Before I came to U.S, I really hope I can have an American roommate.

Now, I feel dream comes true.

She is so nice, and we get along with each other very well.

Can't wait to live with her.

03  

(BAT WOMAN & SHEEP)

我決定順便分享一下我們萬聖節的照片!!!

I will also miss my roommate, Roxy, this semester, thought!!!!

She is going back to China next semester><

Let me also share about some pictures of Halloween.

01  

左上是我室友Roxy

她扮的是鬍子先生

完全出自我的idea 因為她沒有買costume!

右上是可愛的bunny Alana

左下是美麗的埃及豔后

05  

話說那天真的是 "超雷的"

我們去了朋友的朋友的寢室開party!!!

這邊的party很無聊 就是聽音樂 喝東西 跳舞 聊天

然後因為我們音樂開太大聲

結果就被RA趕出去了

超白癡的~

04  

出發前大家都很興奮!!!

因為變裝搞得我們很開心那

 

後來隔天, Morgan帶我去她哥哥家

他們家有一個小型的halloween party

我超愛這種美國的朋友聚會

大家人都很好

然後我們玩遊戲 聊天

很簡單 很放鬆

終於找到適合我的party啦!尖叫!!!!

Everyone weared crazy custume!!!

This is the Asian crew+3 white in Annapolis, haha.

Actually, the night party is not really fun...haha

However, I had a good night in Morgan's brother's house!!!

010  

大家也都有變裝

但我不想穿我的batwoman嚇新朋友

所以我就沒有穿 哈哈

Derick and Beccah are really nice, and their house is lovely.

We played game together, and chatted a lot.

I love to make new friends, and talk to people. 

It is so much fun!!!

013  

We played card game together.

014  

(Beccah took nice pic for us!!)

012  

Morgan的sister in law, Beccah 幫我們編了好漂亮的頭髮~

(Besides, Beccah is also good at doing hair!)

Love this braid so much!!!!

I looked gorgeous, haha.

011  

他們家的地下室超酷的

根本就是一間練團室呀

甚麼都有

現場就即興演奏 組了個band

超帥!!!!

We also had fun in their fantastic basement.

Can't believe I see a live band performance.

They are amazing!!!

016  

 

總之

最近的生活蠻開心的

原本覺得FSU不如預期

把美國想的太好了

但是因為在這邊認識了好多好朋友

每天一起玩啊 都超開心

所以也沒有後悔來這邊!!!

下次會分享我的"別日"穿搭文

還有去朋友家玩的遊記

很久沒有這麼有效率的打完文章啦

打完收工!!!

Hope you guys enjoy my one day article and sharing about Halloween this time.

If you like, you can 'Facebook like' this article and write a comment saying which style you like the most.

Your encouragement motivates me to keep updating my blog.

Have a nice day. 

 

 

 

arrow
arrow

    alinalo0407 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()